Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

En vecka sen provsvaret kom...

Av Ms X - 16 oktober 2009 11:54

Och nu känner jag mig redo att berätta! Den här resan blir precis som vi trott, längre och svårare! Men nu vet vi iallafall och det är skönt!


Mr X senaste prov visade att det endast är mikroskopisk chans att vi ska kunna få ett barn naturligt!Det betyder att vi antagligen kommer få söka till IVF! (provrörsbefruktning)


Vi har nu valt att ta en "paus" för att landa och förbereda oss inför en lång och jobbig resa!


Under tiden så kommer andra saker att prioriteras men vi hoppas att vår resa börjar snart igen- för 3 ska vi bli Glad


Tack för alla söta kommentarer och lyckönskningar! Our dream will come true! 

 
 
Ewelina

Ewelina

16 oktober 2009 12:09

Jag önskar er all lycka!

http://www.ewelinah.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Trulsa

16 oktober 2009 12:22

det är rätt -för 3 ska ni bli!!!! och jag ska kämpa för er på denna resa.....

 
Tantpucko

Tantpucko

16 oktober 2009 14:53

Men hallå!
Låt oss vara med och dela era tankar under landningen, vem vet. Kanske har vi tips och ideer på hur ni kan komma vidare i tankekedjan :)
Dessutom så cirkulerar ju inte hela vardagen runt barnlösheten, även om den av naturliga skäl finns med. Vi vill ju läsa om hur ni känner när era vänner runt er får små bebisar i hemmet tex. Det är också viktigt att prata om ;)
Glöm inte att ur kärlek föds mer kärlek.

http://uppevidhyllan.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

17 november 2009 11:18

Förstår er långa framtida resa...
Vi fick också veta att maken hade mikroskopiska chanser att bli pappa :(. Vi valde dock bort IVF:en och gick direkt på adoption. Om det var rätt val har vi ingen aning om MEN vi verkligen längtar ihäl oss efter liten från Bolivia :D!

Lycka till i framtiden

http://langtanochvantan.blogspot.com

 
Fru barnlös

Fru barnlös

12 december 2009 16:58

Låter skönt att ta en lite paus innan ni kör igång. Hoppas ni snart blir tre.

http://langrean9manader.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ms X - 29 oktober 2010 21:52

Hurra hurra hurra, jag (vi) är så lyckliga, vi är med barn! Kan inte fatta och det har nog inte riktigt smält än!   Den 30 Juli visade 3 gravtest och ett akut barnmorskebesök att vi väntade barn! Nu är jag i v 18 och jag har som sagt fortfarande ...

Av Ms X - 1 mars 2010 20:53

Känns som om det finns alldeles för mycket att tänka på! Det händer saker men ändå inte..Vi är nu så nära delmål 1 :) ...

Av Ms X - 19 december 2009 20:50

Ja nu var det verkligen länge sen jag skrev! Varför just idag?!   Kan vara så att tankarna gjorde sig mer påminda idag efter ett långt samtal med min man! Jag går igenom lite annat nu som bla gör att vi har allt på "hold".   Idag var första g...

Av Ms X - 17 oktober 2009 15:15

Ville bara berätta att även fast det förra inlägget låt lite som en "tack och hej" va det inte alls så jag menade! Bloggen kommer fortfarande användas för att ventilera tankar, få tips och stöd   Massa kramar ...

Av Ms X - 11 oktober 2009 16:21

Äntligen har provsvaret kommit. Det är mycke annat nu så en uppdatering om det kommer senare! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards