Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Från början ...Del 1

Av Ms X - 14 september 2009 22:29

Jag har alltid haft problem men vad jag ska använda för preventivmedel! Jag tål inte hormoner och har gått igenom mycket som inte fungerat! För 5 år sen satte jag in en pstav som jag hade i ca 3 år! Jag upplevde det krångligt till en början då jag hade blödnigar hela tiden under 4 månader, ett skiftande humör och allmänt trött, efter 4 månader upphörde blödningarna och resterande tid av de 3 åren va jag "blödfri".


Jag tyckte det va toppen att slippa må dåligt och tänka på piller, smärta osv! Jag och min man har varit tillsammans i + 6 år och när jag skulle byta ut staven för 2 år sen bestämde vi oss att vi inte ville sätta dit en ny, utan att vi ville bli föräldrar, där börjar vår resa mot att bli 3.Men det blev inte alls som vi tänkt oss!


Fortsättning följer!!

 
 
Lockiga Fia

Lockiga Fia

15 september 2009 06:24

Kämpa på. När hoppet är ute tar man sats och gör ett nytt.

Jag och min partner har försökt sen 2002. Ett utanförhavandeskap (=en äggledare har kapats) misslyckade IVF-försök, några tidiga missfall, adoptionsutredning, och evig väntan och NU... Jag vet inte än kolla min blogg.

Jag håller tummarna för dej

http://lockigafia.bloggplatsen.se

 
Tantpucko

Tantpucko

15 september 2009 08:57

Jag hittade hit och ser fram emot att få följa er kamp och komma med glada hejarop eller varma kramar

http://uppevidhyllan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ms X - 29 oktober 2010 21:52

Hurra hurra hurra, jag (vi) är så lyckliga, vi är med barn! Kan inte fatta och det har nog inte riktigt smält än!   Den 30 Juli visade 3 gravtest och ett akut barnmorskebesök att vi väntade barn! Nu är jag i v 18 och jag har som sagt fortfarande ...

Av Ms X - 1 mars 2010 20:53

Känns som om det finns alldeles för mycket att tänka på! Det händer saker men ändå inte..Vi är nu så nära delmål 1 :) ...

Av Ms X - 19 december 2009 20:50

Ja nu var det verkligen länge sen jag skrev! Varför just idag?!   Kan vara så att tankarna gjorde sig mer påminda idag efter ett långt samtal med min man! Jag går igenom lite annat nu som bla gör att vi har allt på "hold".   Idag var första g...

Av Ms X - 17 oktober 2009 15:15

Ville bara berätta att även fast det förra inlägget låt lite som en "tack och hej" va det inte alls så jag menade! Bloggen kommer fortfarande användas för att ventilera tankar, få tips och stöd   Massa kramar ...

Av Ms X - 16 oktober 2009 11:54

Och nu känner jag mig redo att berätta! Den här resan blir precis som vi trott, längre och svårare! Men nu vet vi iallafall och det är skönt!   Mr X senaste prov visade att det endast är mikroskopisk chans att vi ska kunna få ett barn naturligt!D...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards